Audika blir mer tillgängliga – lanserar en chattfunktion
Hem NYHETER Audika blir mer tillgängliga – lanserar en chattfunktion

Audika blir mer tillgängliga – lanserar en chattfunktion

Publicerat av: Redaktionen

Nu blir det ännu enklare att få snabb hjälp med hörselrelaterade frågor när Audika lanserar en chattfunktion på audika.se.

Audika blir mer tillgängliga - lanserar en chattfunktion 2Från och med idag kan du livechatta med Audikas Kundservice.

Idag sker ofta kommunikationen mellan företag och kunder via olika chattlösningar. En chatt är ett smidigt kommunikationssätt för såväl kunder som för företag.

– Chatten gör oss mer tillgängliga och vi kan svara på enklare frågor snabbare än via telefon/mail. Det är också ett bra kommunikationssätt för dem som kanske hör lite sämre och tycker att det är svårt att prata i telefon, säger Ulla Widegren, Kundservicechef på Audika.

Från och med idag kan du livechatta med Audikas Kundservice. Via chatten kan du bland annat få svar på frågor om våra produkter, tjänster och/eller hörselkliniker (ej bokning eller ombokning av tid). Chatten är öppen måndag-torsdag 08:00-17:00 och fredag 08:00-16:00. Välkommen att chatta med Audikas Kundservice -> länk till chatten.

Relaterade Artiklar

Vi använder cookies och andra identifierare för att förbättra din upplevelse. Detta gör att vi kan säkerställa din åtkomst, analysera ditt besök på vår webbplats. Det hjälper oss att erbjuda dig ett personligt anpassat innehåll och smidig åtkomst till användbar information. Klicka på ”Jag godkänner” för att acceptera vår användning av cookies och andra identifierare eller klicka ”Mer information” för att justera dina val. Jag Godkänner Mer Information >>