Beijer Byggmaterial är stolt att för sjunde året i rad vara huvudpartner till Mustaschkampens årliga kampanj.
I år sätter vi på oss den blå bygghjälmen tillsammans med den ikoniska meterstocken via ett kamerafilter på social medier.
För varje bild som tas skänker Beijer 20 kronor till Mustaschkampen.
”Tillsammans bygger vi längre liv” är ledordet när Beijer startar årets kampanj på sina 116 byggvaruhus och e-handel till förmån för Mustaschkampen. Förutom kamerafilter på sociala medier så säljs blåa kampanjprodukter där överskottet från försäljningen går direkt till Mustaschkampens arbete.
– Vi har tidigare år sett ett stort engagemang ute hos våra byggvaruhus och bland hantverkare för att synliggöra kampanjen, detta tar vi med oss när vi nu går in i årets kampanj. Vi på Beijer Byggmaterial ”Bygger Dom Som Bygger” och det finns över 310 000 anställda inom byggbranschen i Sverige, där majoriteten är män. Mustaschkampens arbete känns därför väldigt angelägen för oss att stödja, säger Geir Thomas Fossum, VD hos Beijer Byggmaterial.
Beijer Byggmaterial har tillsammans med sina kunder stegvis ökat sitt engagemang och bidrag till Mustaschkampen för varje år. Beijers kampanj pågår från den 1 november till den 31 december.
Ta en bild med detta filter så skänker Beijer 20kr till Mustaschkampen.
Filtret finns tillgängligt på Instagram och Facebook.